Ako dosiahnuť najúčinnejší PR marketing

Ako dosiahnuť najúčinnejší PR marketing

23. 8. 2019

PR prísada
Vzťahy s médiami je tajná zložka každého úspechu. Mnohí z nás vyhľadávajú taktiku SEO, aby získali vyššie hodnotenie v službách Google, alebo využívajú sociálno-mediálny marketing na zvýšenie povedomia a rozvoj potenciálnych zákazníkov. Existuje veľa príbehov o úspechoch ľudí, ktorí týmito metódami cez noc zbohatli. Komplexné PR však ide oveľa ďalej. Úspešné kampane môžu priniesť až 200-násobok výnosov a vytvoriť si značku ako lídra na trhu.
Môže trvať roky, kým vaše webové stránky alebo blog získajú milióny čitateľov mesačne, natož aby mohli neustále vytvárať taký konkurenčný obsah s vysokou hodnotou. Ale ak sa vám podarí pokryť takéto webové stránky, okamžite uvidíte obrovské zisky.email.png
Toto je ďalšia dôležitá časť:Ľudia dôverujú správam viac ako reklamám . Reklamy sú sponzorovaný obsah, o ktorom hovoríte o sebe, zatiaľ čo správy sa skladajú z kurátorských a skúmaných kúskov, ktoré reportéri vyberajú ručne v najlepšom záujme svojich čitateľov.
Napíšte inšpiratívny obsah
Existuje veľa vzdelávacích materiálov o marketingu, SEO a sociálnom a mediálnom marketingu, ktoré nám pomáhajú vytvárať vynikajúci technický obsah. Jedným z najlepších miest, kde môžete začať vytvárať svoj vlastný inšpiratívny obsah, je zdieľanie osobných príbehov o úspechu, ktoré okamžite poskytnú čitateľovi dôveryhodnosť.
Ak ste ešte nedosiahli významné zisky v podnikaní, stále môžete zdieľať príbehy svojich kolegov s podobným účinkom. Kľúčom je vzdelávať publikum o tom, ako to, čo robíte, môže pre nich najlepšie fungovať.marketing.jpg
Tlačová správa je dôležitá
Napísanie presvedčivej tlačovej správy je veľmi dôležité. Malo by to sprostredkovať, prečo je váš príbeh dôležitý, a to nielen z pohľadu spoločnosti, ale aj z hľadiska publika. Rovnako dôležité je spoznať reportérov, ktorých si najmete na napísanie tejto správy.  Zoznámte sa s nimi osobne, sledujte ich na sociálnych médiách a správajte sa k nim ako k ľudským bytostiam. Dokážte, že ste si urobili domácu úlohu a že rešpektujete ich čas (a doručenú poštu!) A neposielate im nič nepodstatné.